الإثنين 16 سبتمبر 2024
الايام المصرية
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى
رئيس التحرير
رضـــا حبيشى

"ناجح ولسه عندك شغف المبتدئين" كريم قاسم يمدح زميله علي صبحي

كريم قاسم وعلي صبحي
كريم قاسم وعلي صبحي

نشر الفنان كريم قاسم مجموعة من الصور، برفقة الفنان علي صبحي، عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

كريم قاسم يُشيد بـ علي صبحي

أشاد كريم قاسم بزميله في فريق عمل فيلم ولاد رزق 3، الفنان علي صبحي، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام”، من خلال مشاركة مجموعة من الصور التي جمعتها سويا.

كريم قاسم وعلي صبحي

وعلق: علي صبحي… ناس كتير ما كانتش تعرف مين علي صبحي، من كام سنة وناس كتير أكتر ما تعرفش إن أنا وعلي نعرف بعض من 15 سنة، من 2009 لما كنا بنحضر في هولندا ورش تمثيل صامت في الأوبرا".

كريم قاسم وعلي صبحي

تابع: كنا مجموعة موهوبة من الممثلين منهم اللي بيشتغلوا واللي لسه بيحاول.. بس أشطرهم وأكثرهم حضورا كان علي! علي ممثل عنده مواهب كتير ما كانش الناس شافوها.. الحمد لله بعد سنين من التعب والسعي بدأ العالم يشوف الموهبة دي في أكتر من مشروع ولسه!

واضاف “كريم قاسم”: فخور بيك يا صديقي انك ناجح ولسه عندك شغف المبتدئين.. واحيك على صبرك السنين ديه وحضورك في كل مشروع أو دور بتعمله وروحك الحلوة في الشغل.. ربنا يوفقك ويحميك يا علي في اللي جاي ودي". 

علي صبحي وكريم قاسم

موقع الأيام المصرية، يقدم لكم تغطية شامل ومتنوعة لكافة الأخبار والأحداث المحلية والعالمية، في شتى المجالات، السياسية، الاقتصادية، الاجتماعية، الرياضية، الفنية، ونرصد لكم الخِدْمَات الهامة سعر الذهب، سعر الفضة، سعر اليورو، سعر الدولار، سعر الدينار الكويتي، سعر الريال السعودي.

تم نسخ الرابط